Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet
Przedstawiamy fragment wywiadu dr Dominikiem Ociepką z gabinetu stomatologicznego DentalStudio, który dba o zdrowe zęby i uśmiechy pacjentów w Szczecinie oraz swoim rodzinnym Gryfinie, od lat wykorzystując w swoich gabinetach Platformę iGabinet. Od niedawna doktor jest użytkownikiem najnowszej wersji tego oprogramowania, a dokładniej wersji przeznaczonej dla gabinetów stomatologicznych - Platformy iGabinetDENTOnet.pl.
Wywiad obejrzeć można pod tym adresem: http://dentowizja.pl/video/8578873-igabinetdentonet/. W tym krótkim nagraniu dr Dominik Ociepka porusza bardzo istotne kwestie stałego kontaktu i automatycznej komunikacji ze swoimi pacjentami, realizowane przez Platformę iGabinet w sposób ciągły nawet wówczas, gdy wszystkie komputery są wyłączone i w gabinetach nie ma już nikogo.
Doktor opowiada również o wyjątkowo pozytywnych reakcjach swoich pacjentów na otrzymywane "od niego" automatyczne wiadomości E-mail i SMS, których zazwyczaj kompletnie się nie spodziewają. Przykładem jest tutaj w szczególności telefon od jednej z pacjentek z podziękowaniami za przesłane jej życzenia urodzinowe i pamięć.
Gwoli wyjaśnienia, każdego dnia samodzielnie przesyła życzenia wszystkim solenizantom w pierwszej osobie, w imieniu samego doktora tak, jakby to on sam skonstruował i przesłał każdą taką wiadomość. Podobnie ma się sprawa automatycznych powiadomień o zbliżających się wizytach, czy zaproszeń na wizyty kontrolne po upływie określonego czasu. Pikanterii sprawie dodaje fakt, iż cała komunikacja może być realizowana w ojczystym języku pacjenta.
Nagranie zostało zrealizowane podczas tegorocznych targów stomatologicznych CEDE 2010 w Poznaniu, przez zespół redaktorów nowego portalu Dentowizja.com, który wprowadza nową jakość do polskiego internetu w postaci stomatologicznej telewizji! Aby to lepiej zobrazować, wystarczy wyobrazić sobie taką stomatologiczną wersję portalu YouTube.
Tutaj inne realizacje filmowe w tematyce Platformy iGabinet: http://dentowizja.pl/video/8579057-nowoczesne-technologie-w-recepcji/, http://dentowizja.pl/video/8579361-igabinet-nowoczesna-rejestracja/. Polecamy!
Wywiad obejrzeć można pod tym adresem: http://dentowizja.pl/video/8578873-igabinetdentonet/. W tym krótkim nagraniu dr Dominik Ociepka porusza bardzo istotne kwestie stałego kontaktu i automatycznej komunikacji ze swoimi pacjentami, realizowane przez Platformę iGabinet w sposób ciągły nawet wówczas, gdy wszystkie komputery są wyłączone i w gabinetach nie ma już nikogo.
Doktor opowiada również o wyjątkowo pozytywnych reakcjach swoich pacjentów na otrzymywane "od niego" automatyczne wiadomości E-mail i SMS, których zazwyczaj kompletnie się nie spodziewają. Przykładem jest tutaj w szczególności telefon od jednej z pacjentek z podziękowaniami za przesłane jej życzenia urodzinowe i pamięć.
Gwoli wyjaśnienia, każdego dnia samodzielnie przesyła życzenia wszystkim solenizantom w pierwszej osobie, w imieniu samego doktora tak, jakby to on sam skonstruował i przesłał każdą taką wiadomość. Podobnie ma się sprawa automatycznych powiadomień o zbliżających się wizytach, czy zaproszeń na wizyty kontrolne po upływie określonego czasu. Pikanterii sprawie dodaje fakt, iż cała komunikacja może być realizowana w ojczystym języku pacjenta.
Nagranie zostało zrealizowane podczas tegorocznych targów stomatologicznych CEDE 2010 w Poznaniu, przez zespół redaktorów nowego portalu Dentowizja.com, który wprowadza nową jakość do polskiego internetu w postaci stomatologicznej telewizji! Aby to lepiej zobrazować, wystarczy wyobrazić sobie taką stomatologiczną wersję portalu YouTube.
Tutaj inne realizacje filmowe w tematyce Platformy iGabinet: http://dentowizja.pl/video/8579057-nowoczesne-technologie-w-recepcji/, http://dentowizja.pl/video/8579361-igabinet-nowoczesna-rejestracja/. Polecamy!
Zobacz również:
Mobilna rewolucja! Zarządzaj rejestracją pacjentów za pomocą smartfona lub tabletu
Pewien mądry człowiek powiedział kiedyś, że raz na jakiś czas pojawia się na rynku produkt lub rozwiązanie, które zmienia sposób w jaki wykorzystujemy technologię w codziennej pracy. Kiedy ponad 22 lat temu opracowaliśmy koncepcję Platformy iGabinet - pierwszego oprogramowania działającego w "chmurze", automatyzującego pozagabinetową komunikację z pacjentami, wiele osób uśmiechało się, podchodząc do tematu z pewnym niedowierzaniem...
Przeczytaj cały artykuł »Ponad milion rezerwacji dokonanych za pomocą Platformy iGabinet!
Dopiero co świętowaliśmy 10 lat Platformy iGabinet, a teraz możemy z dumą poinformować o kolejnym rekordzie, ponieważ przekroczyliśmy właśnie 1.000.000 (słownie: milion) rezerwacji dokonanych za pomocą aplikacji z rodziny Platformy iGabinet, co stanowi bardzo zacny wynik! Warto podkreślić, iż wbrew pozorom wcale nie jest to zasługa producentów oprogramowania, gdyż to Państwo będąc naszymi klientami osiągnęli ten rekord, korzystając z tego rozwiązania na co dzień!
Przeczytaj cały artykuł »Elektroniczna Weryfikacja Uprawnień Świadczeniobiorcy (eWUŚ) oraz nowe recepty
eWUŚ - System Elektronicznej Weryfikacja Uprawnień Świadczeniobiorcy, to jedna z kolejnych nowości w Platformie iGabinet. Od teraz użytkownicy systemu mogą korzystać z mechanizmów weryfikujących ubezpieczenie pacjentów, bez potrzeby korzystania z dodatkowego oprogramowania. Wśród innych nowości, pojawiły się m.in. nowe recepty, oparte o nową pulę numerów i dodatkowe kody paskowe. Zmiany ucieszą w szczególności placówki współpracujące z NFZ.
Przeczytaj cały artykuł »
Odwiedź nasz profil: